HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

1 Ocak 2012 Pazar

YAPIMCILIK İÇİN 100 SORU ÇALIŞMASINDA 1.ve 100.soruları soranlar 1 günlük seminer kazandılar!!!!

Merhaba Sevgili Dostlar, Öncelikle 'YAPIMCILIK İÇİN 100 SORU' çalışmasına katılan herkese çok teşekkür ederim. ilk ve son soruyu soranlara '1 günlük seminer' hediye edeceğimi yazmıştım. Şimdi açıklıyorum:
İlk soru aynı anda sorulduğu için 2 kişi ödül kazanıyor. -Çiğdem Koca -Barış Eskicioğlu
100.soru ise Derviş Öztürk tarafından soruldu. Bu arkadaşlara ve katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Soruların cevaplarını önümüzdeki günlerde burada isimlerinizle birlikte bulacaksınız. Ayrıca soru soran herkese 'Yapımlab' üyelik kartı verilecek. Bu nedenle 'Yapımlab' üyelik kartı, bu yıl 'Yapımlab'ın ilk uygulamalarından biri olacak... Bu karta sahip olanlar atölye çalışmalarında pek çok avantaj yaşayacaklar. Katılan herkese 'Yapımlab'a hoşgeldiniz diyorum ve çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder