HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

24 Ocak 2012 Salı

THEO ANGELOPOULOS... SONSUZLUK VE BİR GÜN...

Sevgili Dostlar,
Çok önemli bir sinemacıyı bu akşam itibarıyla kaybettik...

Kendisi setteydi... 4.haftasına girmişti... ve tüm enerjisiyle filmini yapıyordu... Sonra bir kaza oldu... Sonra... Sonsuzluk ve bir gün...

Burada, pek çok paylaşım yapıyorum... Süreci takip edenler biliyor... Yeni filminin ortak yapımcısıydım...

Ama...

Sinema eğitimim boyunca hep benim çok değerli bir 'hocam' oldu... filmlerinden nice şey öğrendim...

Hani birşey olur, sizin çok beğendiğiniz ustalarala tanışınca, 'acaba gerçekten o kadar özel mi' tedirginliği yaşarsınız ya... tanışma öncesi..

Ben Theo'yu tanımaktan çok mutlu oldum... Bana ilkeli, kararlı ve inançlı olmanın değerini bir kez daha hatırlattı... Sinemanın uçsuz bucaksız ama sağlam temellerini bir kez daha hissettirdi...

Teşekkürler Theo... Teşekkürler hayat...

Bu arada yukarıdaki fotograf, 3 Aralık 2011 tarihinde İstanbul'da Gümüşsuyu'nda benim evimde çekildi.

İyi ki varsın Sinema... Işıklar içinde Sevgili Theo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder