HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

7 Kasım 2018 Çarşamba

YAPIMLAB ATÖLYELERİ'DE NELER YAPILIR DİYE SORANLARA BİRKAÇ NOT :

Merhaba Sevgili Dostlar,
Blogda, Yapımlab Atölyelerinin programı ile ilgili yazı var... Ama, ben bir de kendi dilimde kısa bir anlatım yapmak istedim...

Yapımlab atölyeleri 2010'dan beri aralıksız sürüyor. 
Katılan meslektaşımın başarılarını mutlulukla izliyorum.

Bir atölye, sadece bilginin aktarılması değil aynı zamanda aynı hedef ve amaçlarla buluşan bir topluluk olarak birlikte etkileşimde bulunarak, bilgilerin deneyimlere dönüştüğü bir yolculuktur.

Ben ve ekibim,

Çok fazla bilgi paylaşırız, çok fazla geri bildirim yaparız..

Sinema alanında, fikir aşamasından pazarlama ve satış aşamasına kadar, tüm kavramlar ele alınır ve çalışılır... Çağın hızını yakalamaya, hissetmeye çalışırız.

Her türlü yeniliği ve çağın gereği iletişim araçlarını kullanırız ama kalem kağıdı da, yazı yazmayı da, not almayı da çok severiz...

Eğitimi zamana yaymamızın sebebi birbirimizi uzun zaman içinde tanımaktır... Böylece mesleki kabiliyetlerinizi ve özelliklerinizi keşfedersiniz...

Aktif çalışan bir yapımcı olduğum için, benim kendi serüvenime de tanıklık edersiniz...

Sanatın her alanına dokunuruz ve analiz ederiz... Yorumlamayı severiz...

Yapımlab'a katılanlar ile bağımız katılımcı istediği sürece devam eder... Takip eder, gerektiğinde her türlü desteği birbirimize veririz...

Yapımlab, ayrı bir dünya ve haftada 2 saat buluştuğumuz özel bir zamandır benim için...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder