HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

9 Temmuz 2012 Pazartesi

YAPIMLAB KATILIMCILARINDAN İPEK TİRYAKİ...


SEVGİLİ İPEK TİRYAKİ BANA YAZDIĞI MAİLİNDE YAPIMLAB İLE İLGİLİ DUYGU VE GÖZLEMLERİNİ PAYŞAMIŞ... TEŞEKKÜRLERİMLE...

ipek tiryaki
Öğrencilerinizin yazılarını okuduktan sonra bende bu kadar sevdiğim ve bir çok yararını gördüğüm kurumla ilgili bir kaç cümle yazmak istedim. İçimden geldiği gibi yazdım umarım beğenirsiniz.
12 yaşımdan beri tek isteğim yönetmen olmaktı. Bu yolda ilerlerken önüme bazı engeller çıktı ve sonunda Yönetim Bilimlerinden mezun olarak üniversiteyi bitirdim. Fakat üniversiteyi bitirmeden dizilerde çalışmaya başlamıştım. Her ne kadar çalışsam da sinema bölümü okumadığım için kendimi hep eksik gördüğüm yerler oluyordu. İçimdeki bu boşluğu dolduran yer Yapımlab oldu. Yapımlab benim için hem üniversitede okuyamadığım bölümüm, hem yüksek lisansım, hem sektörel bilgilerin cömertçe bana aktarıldığı tek yer. Yapımlab, içimdeki film ve bir şeyler yaratmak aşkını her geçen daha çok kamçılıyor. Burada en büyük rol Zeynep Hanımın yakın ilgisi ve şuana kadar bu sektörde görmediğim kadar cömertçe, içten ve doğal bir şekilde, bize bilgilerini aktarması. Her söylediği söz, uyarı ve verdiği tüm eğitim benim bütün hayatım boyunca yoluma ışık tutacak. Şuanda 24 haftalık Temel Yapımcılık Eğitimim devam ediyor, hala her gün yepyeni bir çok bilgi öğreniyorum. Festivaller, film çekmek için kaynakların bulunabileceği yerler, bir dosya nasıl hazırlanır, nelere dikkat etmek gerekir, şuan 18. Haftada bütün bunlara hakim ve her türlü detay içime işlemiş bir şekilde yoluma ve öğrenmeye devam ediyorum.  Ayrıca sadece eğitim almıyorum, aynı zamanda eksiklerimi ve kendimi geliştirmem gereken yerleri çok iyi anlıyorum. Bu kurs benim için sadece yapımcılık nasıl olur u öğrendiğim bir yer değil aynı zamanda kariyer planlamamı yapmamı sağlayan bir yer oldu. Artılarım ve eksilerim neler, bu konularda kendimi nasıl geliştirebilirim sorularımın hepsiyle Zeynep Hanım birebir ilgilendi. Buradan Yapımlabi kurduğu için ona teşekkür etmek ve Yapımlabe daha nice öğrenciler ve nice yıllar dilemek isterim. İyi ki böyle bir eğitim modeliyle karşımıza çıktınız ve iyi ki bilgilerinizi bizimle paylaşıyorsunuz.



İpek Tiryaki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder