HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

7 Ocak 2012 Cumartesi

YENİ YILIN İLK HAFTASI NASIL GEÇTİ...

Sevgili Dostlar,
sorularınıza cevaplar, pazartesi gününden itibaren devam edecek... Bu haftasonu sizlere, yeni yılın il haftası yaptığım plan program ve toplantılardan biraz bahsedeceğim...
Bu hafta, blog içeriklerine önemli bir zaman ayırdım... Bu paylaşımları o kadar çok seviyorum ki, etkileşimler o kadar iyi oluyor ki, hergün yeni birşeyler üretmek istiyorum.
Devamında, malumunuz tüm gecelerim Amerika bağlantıları ile geçti... Zira şu günlerde yoğun bir Oscar telaşım var... Bunun dışında bana 'danışan' dost ve meslekdaşlarım ile 'köprüde buluşmalar' ve 'kültür bakanlığı' başvuruları için dosyalarına çalıştık... Bazıları, hazırdı ve dosyalarını gönderdi... Bazıları ise biraz daha üzerinde çalışma kararı aldı...

Bu arada, elimde okumam gereken senaryolar, tretmanlar ve yazmam gereken raporlar vardı... Çok şükür çoğunu tamamladım.

Yazı yazmayı, her geçen gün daha çok seviyorum... Bu anlamda bir süredir kafamda olan bir kitabın ilk uygulama çalışmaları başladı...

Bu arada, 'Bir Zamanlar Anadolu'da'nın DVD'si çıktı...

Aslında, bir yapımcının yaptığı filmin DVD'sini  eline alması, güzel bir duygudur. Bir anlamda, o proje ile yavaş yavaş vedalaşması, yeni projelerin heyecanını duymasıdır... Bugünlerde bunu yaşıyorum. Dün Cihangir'deki ofisimden, evime yürürken 4 ya da 5 kişinin (bu kişilerden 3'ünü tanımıyordum) yolda çevirip beni kutlayınca, bu işi ne kadar sevdiğimi bir kez daha hissediyorum. DVD'de filmin yanısıra, kamera arkası, Cannes özel bölümü ve pek çok ropörtaj var. Bu da, çok güzel bilgiler veren bir belge özelliğini taşıyor.

Sevgili Dostlar,
bu akşam itibarıyla, yeni konularla birlikte sizinle olacağım. Bu arada, yeni programlar hazırlandı yavaş yavaş onları ve amaçlarını anlatacağım.

Hepinize güzel bir cumartesi dilerim...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder