HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

4 Mayıs 2014 Pazar

UÇAN SÜPÜRGE - ANKARA ATÖLYESİ

                                                        Merhaba Sevgili Dostlar,

Dün akşam Artıbir TV'de, Sevgili Yekta Kopan ile Uçan Süpürge Film Festivali'ni, festival organizatörlerinden Özlem Kınal ile beraber konuştuk. Takip edenlerin bileceği üzere bu yıl 'Uçan Süpürge Bilge Olgaç Başarı Ödülleri'nden birini de bana layık gördüler. Bu meslek yaşamımda çok ama çok değerli bir ödül. Çünkü uluslararası alanda benim 'yapımcı' kimliğim ile almış olduğum ödül ve başarılar var ama yurt içinde ilk kez 'yapımcı' kimliğimle bir ödül alıyorum. Ve de bunu Türkiye'nin en önemli organizasyonlarından birinden alıyorum. Bu benim için gerçekten çok değerli. Özellikle paylaştığım meslektaş dostlarımla birlikte almak çok daha önemli. O yüzden bir kez daha 'Uçan Süpürge'ye teşekkür ediyorum.

8 Mayıs 2014 Akşamı ödülümü almak için Ankara'da olacağım. 9 Mayıs 2014 günü de Ankara'da Gazi Üniversitesi'nde bir atölye çalışması yapacağım.Bu atölye çalışmasında yapımcılığın anlamı üzerine konuşacağız ve kadın sinemacılar üzerinden bir değerlendirme yapacağız. Atölyenin başlığı ise 'Film yapımına kadın eli değince'... Katılanlar, aynı zamanda ortak bir çalışmanın başlangıcında yer almış olacaklar.

Katılmak için ucansupurge.org ile bağlantıya geçmeniz gerekiyor. Ankaralı dostlarla tanışacağım için çok ama çok mutluyum.

Bu arada, dün akşam yine Artıbir TV'de ipuçlarını verdiğim,Türkiye'nin 7 bölgesinden gelecek hikayeleri bende dahil 7 kadın yapımcı ile gerçekleştirilecek. Bu konu ile ilgili adım adım ilerleyeceğiz. Açıklamalarım yine bu blog yoluyla olacak. 

Ve de herkesin beklediği Cannes yolculuğu paylaşımları... Uçan Süpürge Film Festivali ardından, o konudaki paylaşımlarımı da yine blogdan yapacağım.

Şimdi ilk yolculuk Ankara'ya, güzel bir vesileyle... Ankaralı katılımcılar 'yapımcılık' ile ilgili öğrenmek ve merak ettikleri her şeyi atölye öncesi soru olarak info@zeynofilm.com adresine yollayabilirler. Böylece, daha verimli bir çalışma yapabiliriz.

Herkese iyi pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder