HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

14 Aralık 2011 Çarşamba

YAPIMCILIK'TA 100 SORU PROJESİ DEVAM EDİYOR...ŞİMDİ DE BENDEN BİR SORU:)

Merhaba Sevgili Dostlar,
sorularınız gelmeye devam ediyor... Herkesin her sorusunu cevaplamak ve bu çalışmayı web platformunda paylaşacağım... Sorular soruları getireceğinden, bu çalışmanın devamı olacak... Hatta bir tanışma toplantısı planlıyorum.
Dolayısıyla hepinizden sorularınızı bekliyorum. Sorularınızı yapimlab@gmail.adresine göndermenizi ve konu bölümüne 100 soru yazmanızı rica ediyorum.

Şimdi benim sizlere bir sorum var. Şöyle ki; YAPIMLAB yeni yılda 'yapımcılık eğitimi'atölye çalışmalarının yanısıra, 1 günlük, bilgilendirme amaçlı, etkileşimi sağlayacak toplantılar ve seminerler düzenlenecektir. Bu konuda, sizin ilginizi aşağıdaki konulardan hangisi çekerdi? Ya da önereceğiniz bir konu var mı?

a-)Dünyadaki festivaller?Festivallerin kriterleri ve öncelikleri?
b-)Ortak Yapım nedir?Dünyada ortak yapım kriterleri?
c-)Bütçe nedir? Ne değildir? Bütçe hazırlama kriterleri?
d-)Proje geliştirmenin önemi ve püf noktaları?

Bu 4 konudan hangisinin öncelikli olmasını isterdiniz?
Bu konudaki görüşlerinizi de info@zeynofilm.com adresine bekliyorum. Maillerin hepsini kendimin okuduğunu da buradan belirtmek isterim...

Bugün hepinizden e-posta bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder