HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

23 Şubat 2012 Perşembe

YUSUF KURÇENLİ'YE VEDA...

Sevgili Yusuf Kurçenli dün hayatını kaybettti... Benim sevdiğim bir yönetmen olmasının yanısıra, çok sevdiğim bir insandı... 'İyi yürek' ti benim için... Sineması ile 80'li yıllarda sinema okurken tanıştım... Kişisel tanışmam ise Tomris Giritlioğlu'nun evinde bir yemekte oldu... O gece yaptığımız kısa sohbeti dün gibi hatırlıyorum. Ardından 2003'de Zuhal Olcay, Tayfun Pirselimoğlu ve Yusuf Kurçenli ile birlikte New York Türk Filmleri Haftası yolculuğumuz var aklımda...Uzun uçak yolcuğunda epeyce sohbet edip, sonra New York 'taki panele katılmıştık. Panel'in konusu 'Türk sineması nereye gidiyor?' Benim coşkulu ve umutlu gözlemlerimi çok 'iyimser' bulmuştu o günlerde... Ama geçen yıl bir sohbetimizde 'kız haklıymışsın, ne güzel işler oluyor' demişti... Yine sinemanın ortak dertlerinden  konuştuk...
Son görüşmemiz  Aralık ayında  oldu. Birlikte İsmail Güneş'in yeni filmini izleyip, üzerine konuştuk... Bakışları her zaman ki gibi sıcak ve ışıklıydı...
Işıklar hep Yusuf'la olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder