HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

11 Kasım 2010 Perşembe

SORULAR VE CEVAPLAR...

Merhaba Sevgili Yapımlab Takipçileri,
Bu hafta oldukça yoğun geçti. Kutluğ Ataman Sergisi açılışı ve yan etkinliklerinin yanısıra, yaklaşık 10 gün süren seyahatlerimden ötürü bekleyen işlerimi tamamlamakla uğraştım. Dolayısıyla, buraya pek yazamadım ama e posta gönderen,ya da randevu alıp karşılıklı görüşmeye gelen arkadaşlarla iletişim halindeydim. Yapımlab'daki atölye çalışmaları için pek çok soru geliyor. Bunların hepsini cevaplamaya çalışıyorum ama bazı temel soruları buradan yanıtlayarak cevaplamak istiyorum.

*Eğitimler, sadece yapımcı olmak isteyenler için mi?

Hayır...'Yapımcılık'üretimin planlandığı ve uygulandığı bir alan olduğu için, sinemada yapımcılık dışındaki alanlarda üretim yapmayı planlıyor da olsanız, bu eğitim projenizin sağlığı açısından çok faydalı olacaktır. Yapımcının bakış açısını ve bir filmin nasıl yapıldığını her aşamada öğrenebileceksiniz.

*Atölyelerinize katılarak, projemi geliştirebilir miyim?

Evet...Çünkü öğrendiğiniz bilgiler doğrultusunda, görüşlerinizi yapımblab'ın danışmanlığında geliştirebilecek ve sunuma hazır hale getireceksiniz.

*14 haftalık programla, 6 aylık program arasında ne fark var?

14 haftalık program,yapımcılığın her aşamasını detaylı bir şekilde ele alan programdır. 6 Aylık program ise bu eğitime ek olarak proje geliştirme ve uygulama bölümünü de içerir. Her iki programa da katılanlar, sadece öğrencilik değil, gerçek ortamlarda uygulamaları gözlemlemlecek ve aktif olarak yer alacaklardır.

*Kısa süreli seminerleriniz devam edecek mi?
Şu anda Ortak Yapım, Kariyer ve Kısa Film Yapım atölyelerine kayıt alınmaktadır. Yeterli sayıya ulaşılınca atölye açılacaktır.

*Senaryomu okuyup, bize görüş bildirir misiniz?
Bu çalışma Yapımlab'da profesyonel olarak verilmektedir.


Daha farklı sorularınız için info@zeynofilm.com'a mail atabilirsiniz.

Herkese sevgi ve selamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder