HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

1 Nisan 2012 Pazar

6 NİSAN ORTAK YAPIM SEMİNERİ

Merhaba Sevgili Dostlar,


Reklam sektöründen sinema alanına geçtiğim günlerde, uluslararası alanda başarılı projeler yapan yapımcıları, yönetmenleri incelemiştim. Hepsinin ortak yanı 'ortak yapım' yapmış olmalarıydı.


Sinemada 'Ortak Yapım' oluşturabilmek önemli ve içinde pek çok ayrıntı barındıran bir süreç... Ama bir o kadar da sinerjik, prodüksiyonun hareket kabiliyetini arttıran bir 'yapımcılık modeli'...


Ancak, bu sadece yapımcıları ilgilendiren bir konu değil, yönetmen ve senaryo yazarlarının da bazı önemli kriterlere sahip olması gerekiyor. Dolayısıyla, çok yaratıcı bir yapımcılık modeli...


Ben, bu alanı fark ettikten itibaren yani ilk filmimden itibaren, tüm çalışmalarımı 'ortak yapım' olarak gerçekleştirdim... Hatta bu konuda 2010 Yılında Avrupa film akademisi, Eurimages ödülünü kazandım...


Şimdi bilgileri, sinemanın profesyonelleri ile paylaşma zamanı....


Dolayısıyla 6 Nisan Cuma günü, bu konu üzerine bir seminer veriyorum...


Başlıca konular:



-ORTAK YAPIMCILIK KAVRAMI NEDİR? NASIL ORTAYA ÇIKMIŞTIR?

-AVANTAJLARI NEDİR?

-ORTAĞIMI NASIL SEÇERİM?

-TUZAKLARDAN UZAK ORTAKLIK FORMÜLÜ-ORTAK YAPIM SÖZLEŞMESİ
-YAPIMIN MANTIĞININ KURULMASI(PRODUCTION STRUCTURE)

-EURIMAGES VE AVRUPA FONLARI KATILIMLARI NASIL GERÇEKLEŞİYOR

Bu çalışmaya katılanlar ile seminer sonrası bir gün için görüşme organize edilecek ve kişiye özel konu ile ilgili bir toplantı yapılacaktır.
Kayıt için : 0 212 252 4556

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder