HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

30 Aralık 2010 Perşembe

YEKTA KOPAN ATÖLYESİ VE KATILIMCILARI İÇİN...

Merhaba Sevgili Yapımlab Takipçileri,

Bu gün 'Yekta Kopan Atölyesi'ne dair birşeyler yazmak istedim. Dün akşam yılbaşı kutlamasının devamında, aslında başta Sevgili Yekta Kopan olmak üzere tüm katılımcılara çok teşekkür etmek istiyorum...

Yapım Laboratuvarı geçtiğimiz temmuz ayında kurulduğunda, kafamda 'temel yapımcılık' eğitimlerinin yanısıra, alanında 'özel ve biricik' kişilerle farklı atölyeler yapma fikri vardı...Ama bunu gerçekleştirmek için biraz daha zaman olduğunu düşünüyordum. Ardından sevgili dostum Yekta ile bir kahve sohbetimizde bu konuyu fikrini almak isteyerek danıştığımda, çok olumlu ve beni destekleyen bir konuşma yaptı. Mutlaka birlikte de bir çalışma yapalım diye konuştuk ve bu konuşmadan kısa bir süre sonra
Eylül ayında Adana Film Festivali'nde, Hilton Oteli'nin lobisinde, bu programı oluşturup Kasım ayında başlatma kararı aldık...

Devamında yüzlerce başvuru ve grup toparlandı. Dün akşam, minik yılbaşı kutlamasında, o mükemmel sinerjiye inanamadım...

O gruptan, harika üretimler çıkacağına inanıyorum ve Yapımlab ekibi adına herkese mutlu yıllar diliyorum...

1 yorum:

  1. ben de yeni yılınızı kutluyorum ve bizleri buluşturduğunuz için teşekkür ediyorum. sevgilerimle. (Betül Tekeli)

    YanıtlaSil