HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

28 Aralık 2010 Salı

YAPIMLAB'IN İLK ASİSTANINDAN....

Merhaba Sevgili Yapımlab Takipçileri,
Cansev Erdemir, Yapımlab'ın oluşumunda yanımda bulunan asistanım...Yapımlab'da yetişen öğrencilerimden bir tanesi...Bütün yaz 'yapımcılık atölyeleri'asistanıydı. Şu anda da 'Yekta Kopan Atölyesi'asistanlığını yürütüyor.
Sorumluluk bilinci, 'bilgi'ye açık oluşu,doğruluğu ve çalışkanlığı ile güzel bir kariyer O'nu bekliyor.

Yapımlab ile ilgili duygularını paylaştığı bir yazı yazmış...Sizlerle paylaşmak istedim...

Dostlukla...


2010 YILI VE YAPIM LABORATUVARINA DAİR

Yeni yıla girerken çoğumuz, geride bıraktığımız yıla dair hayatımızda nelerin değiştiğini ve ne gibi şeylerin bizi değiştirdiğini düşünürüz. Kendi hayatıma dair 2010 senesini gözden geçirdiğim zaman, Zeynep Özbatur’la tanışmam ve sonrasında gelişen süreç benim için 2010 yılının dönüm noktası oldu diyebilirim. Bu yaz Zeynep Hanım’la beraber Yapım Lab.’ın kurulma ve gelişim aşamasına şahit oldum. Çoğu eğitime zamanım el verdiğince katıldım. Hepsinde hem sektörden, hem sektör dışından ayrı ayrı ve çok değerli insanlar tanıdım, arkadaşlar edindim. Bilginin ve dahası bilgiyi paylaşmanın ne kadar önemli ve değerli bir edinim olduğunu gördüm. Zeynep Özbatur’un ve gerçekleştirdiği atölye çalışmalarının, sinema sektörü için ve sektöre yeni girenler için bu anlamda çok büyük bir kılavuz niteliği taşıdığını düşünüyorum. Zira bu işin çok çok başında biri olarak benim ‘’gerçek anlamda yapımcılığın’’ ne demek olduğunu birinci ağızdan dinleme şansım oldu. Kendisinin de sık sık dile getirdiği gibi ‘Bilgi paylaşılmak için vardır ve paylaşılmalıdır da.’ Bu anlamda Yapımcılık Laboratuvarı Türkiye’de sektöre dair çok büyük bir boşluğu dolduruyor bence. 2010 yılı Zeynep Özbatur ve Yapım Lab. sayesinde benim için dolu dolu bir bilgi ve tecrübe yılı oldu. Umarım benim yılımı bu şekilde güzelleştiren Zeynep Hanım’ın da yeni yılı çok güzel geçer ve kurduğu Yapım Laboratuvarı daha da büyüyerek bilgiye ve tecrübeye ihtiyacı olan daha çok insana yol gösterir. Herkese mutlu seneler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder