HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

17 Haziran 2012 Pazar

DEREN SOYKAN'IN E-POSTASI...

Merhaba Sevgili Dostlar,
Deren Soykan
2010 Yılının Temmuz ayında, 3 haftalık bir programla hayata başlayan YAPIMLAB'ın ilk öğrencilerinden biri Deren Soykan'dı... Galatasaray Üniversitesi'nde okuyor ve okulu bittiğinde sinema ile profesyonel olarak ilgilenmek istiyordu... Aynı zamanda tiyatro yazıları yazıyordu ve de oldukça bilgi ile donanımlıydı. Önce kısa dönem ardından uzun dönem eğitimlerime katıldı... Ara ara yazıştık... 
Her ödilden sonra kendisinden tebrik yazan e-postalar aldım... 
Dün kendisinden gelen e-postayı, kendisinin de izni ile burada paylaşmak istiyorum... Benim için bu görüşler ne kadar kıymetli anlatamam... YAPIMLAB'lı herkesin yol alduğını görmek, ürettiğini görmek beni ne kadar mutlu ediyor... Sözü daha uzatmadan yazıyı sizlerle paylaşıyorum...




Zeynep Hanım merhaba,

Nasılsınız? Bu aralar sizi güzel haberler vermek için rahatsız ediyorum, çok mutluyum :) Geçtiğimiz hafta size daha önce bahsettiğim arkadaşlarımla başlattığımız girişimin ilk ödülünü aldık :) Yapımcılığını yaptığımız ilk kısa film Yeşil Kamera ödüllerinde büyük ödül aldı :) Tabii tek bir yarışma için çektiğimiz, ufak prodüksiyonlu bir filmdi ama bu tecrübeyi yaşamak bizi çok mutlu etti :) Şu sıralar önümüzdeki sezonu nasıl değerlendirmeliyiz üzerine kafa yoruyoruz, hayal ettiğim şeyleri hayata geçiriyor olmaktan dolayı çok mutlu oluyorum, yönetmenimizin stratejisini oluşturmak, yönünü çizmesine yardım etmek, yeni şeyler üzerine kafa yormak o kadar büyük keyif ki.. Yapımlab'ın sözcüsü gibiyim, sürekli ama Zeynep Hanım bize şöyle öğretti, Zeynep Hanım'ın tecrübelerine göre.. deyip duruyorum, anlattığınız her kelime beynime işlenmiş, içselleşmiş resmen :)
Bu arada üniversiteden mezun da oldum :) Ve hiç duramadım geçtiğimiz günlerde Fransız Eleştirmenler Birliği'ne "La Semaine de la Critique" te çalışma imkanım olup olmadığına dair bir mail attım, hemen geri dönüp cv'mi ve stajyer alma döneminde tekrar haberleşmeyi istediler, gerçekleşirse havalara uçacağım sanırım :) 

Eğer müsaitseniz hem bana öğrettikleriniz için teşekkür etmeye, hem de bazı konularda fikirlerinizi almaya ziyaretinize gelmeyi çok istiyorum. Bu konuda geri dönüşünüzü bekliyorum :)

Çok sevgiler ve çok çok teşekkürler,

Deren :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder