HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

24 Haziran 2012 Pazar

YENİ BİR HAFTAYA BAŞLARKEN...

Merhaba Sevgili Dostlar,
Geçen hafta epeyce yoğun geçen 4 günden sonra 3 gün tatil yapabildim. Ne kadar iyi geldi anlatamam... Şimdi motivasyonum yüksek bir şekilde haftaya başlıyorum.

Aslında 'haziran staj grubu' ile yarın derslere başlamak ta beni çok ama çok heyecanlandırıyor. Katılımcılar ile yarın ilk dersimizi yapacağız ve ardoından onların üretimin içinde görmeye başalayacağım. İşte benim en seveceğim bölüm de bu olacak... Zira katılımcılar, profesyonelleşmek konusunda yolculuklarına başlayacaklar ve kendilerini keşfedecekler.

Bu arada, staj grubu paylaşımları blogda da devam edecek...

Bu arada ' 4 adımda proje projelendirme' atölyesini fazladan 2 hafta daha uzattık... Bence mükemmel işler çıkıyor... Onlarla yolculuğumuz devam edecek...

Uzun dönem grupları ise, kısa filmlerini bu yaz tamamlayacaklar...

Bunların dışında, bu hafta günübirlik Ankara seyahati var... Kültür ve Turizm Bakanlığı'nda yeni telif hakları yasası ile ilgili önemli bir toplantıya katılacağım.

Bu hafta böyle enerji ile başladı... Hepinize enerjik bir hafta diliyorum...

Bu arada YAPIMLAB blogu, yeni bir formata dönüşüyor... Pek çok bilgi, anket, kaynak oluşturacak paylaşımlarla... Hatta, YAPIMLAB'lılar da orada üretimlerini paylaşacaklar.... Bu bilgiyi de şimdiden vereyim.

Son olarak, 30 Haziran'a kadar süren 'uzun dönem eğitim' ile ilgili  indirimli kayıt kampanyamızı tekrar hatırlatmak isterim...

Hepinize iyi haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder