HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

30 Mayıs 2012 Çarşamba

BU 'YAZ' BİLGİ-STAJ ÇALIŞMASINI BİRARADA YÜRÜTMEK İSTEYENLER

Merhaba Sevgili Dostlar,
Dün yaz atölyelerimizden birine katılanların yazın çeşitli görevlerde staj yapacağını yazmıştım. 


Bu yolu seçme nedenimi açıklamak istiyorum.


Bugüne kadar ki 'stajyer' deneyimlerim maalesef genellikle hep hayal kırıklığı oldu. Ama, çok uzun zamandır, atölyelerimde ders alan ve devamında benimle çalışmaya başlayan stajyerler, şimdi halen mesleğin 'profesyonelleri' olarak iş yaşamlarına devam ediyorlar... Bu nedenle, 'staj' taleplerin yoğunluğu nedeni ile böyle bir karar aldım. Yani tamamen pratiklik üzerine kurulu bir sistem.


Öğrenciler için 1 aylık kısa dönem bir 'film sektörüne giriş' eğitim programı hazırladım...Haftada 2 gün eğitim alacaklar ve stajyer olarak sektörün çeşitli alanlarında çalışacaklar. Toplam 12 saatlik 'giriş' eğitimi.. Bu eğitim 'sadece' bu alanda profesyonelleşmek isteyen öğrencileri kapsıyor.Bu programda yine öğrenciler düşünülerek fiyatlandırıldı. Bu nedenle, daha detaylı bilgi için bugün YAPIMLAB'dan Ayşegül Hanım'ı arayarak bilgi alabilirsiniz. Devamında katılanlara, yetenek ve özelliklerine çeşitli staj imkanı yaratılacak. Katılmak isteyenler için başvuru şartlarını aşağıda bulabilirsiniz:


-Üniversitede öğrenci olmak,
-Özgeçmiş,
-Öğretmenlerinden  alınmış bir referans mektubu


Ücret ve diğer işlemler için 0 212 252 4556'dan bilgi alabilirsiniz.


Bu arada bu yaz YAPIMLAB'da bu eğitime burslu olarak 5  öğrenci belirlenmiştir. 


Yeni burslu öğrenci alınamayacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder