HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

18 Mayıs 2012 Cuma

CANNES'DAN HABERLER 2

Merhaba Sevgili Dostlar,
Cannes'da yogun ilgi nedeni ile internet hatlari oldukca sorunlu... Bu nedenle size planladigim kadar yogun yazamiyorum...
Su anda bu yaziyi sizlere Turkiye standindan Fatih Akin icin verilen partiden yaziyorum...
Bugun Fatih Akin'in 'polluting paradise' isimli filmi gosterildi... Oldukca olumlu elestiriler alan filmin partisi yapiliyor... Gun boyu yagan yagmur durdu, harika bir gece...

Bugun Matteo Garrone'nin 'Reality' isimli filmini izledim... Aslinda cok iyi bir fikir, iyi bir produksiyon... Ama uzerine cok konusulacak bir film... YAPIMLAB ogrencileri icin konusulacak konular birikmeye basladi...

Ardindan Cannes'in yogunlugu icerisinde 4 adet toplanti yaptim...

Toplantilar' benim icin cok onemliydi... Zira sektorun ve mecralarin degisim ve donusumu her yil beni yeni dusuncelere ve fikirlere yoneltitor...

Bu arada dun gece Turkiye standi yine muhtesemdi... Nuri Bilge Ceylan'in odulu muhtesem bir sekilde kutlandi...

Sevgili dostlar, yarin 2 yarisma filmini izleyip goruslerimiz sizlerle daha detayli paylasacagim... Teknik kosullar yani internetin yogunluktan oturu yavasligi biraz hizimi kesmis olsa da elimden geldigince sizlerle paylasacagim...

Cannes'dan sevgi ve selamlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder