HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

5 Mayıs 2011 Perşembe

TWİTTER VE FACEBOOK'TAKİ SAHTE NURİ BİLGE CEYLAN PROFİLİ

Herkese merhaba,
bugün twitter'da duyurduk ama bir kez daha buradan yazmak istedim. Sosyal Medya'da dolaşan sahte profiller, maalesef yanlış ve eksik bilgiler verebiliyorlar. Bu bağlamda uzun zamandır twitter'daki @bilgeceylan profilinin sahte bir profil olduğunu bir kez daha bildiriyorum. Bu güne kadar yazdıkları suya sabuna dokunur birşey olmasa ve pek çoğu da kamuyoyunda oluşan gelişmeleri tekrar etmek olsa da, insanların sahte bir kimliğe inanmaları hoş birşey değil...

Örneğin, bugün ben twitter'da bu profilin sahte olduğunu açıkladıktan sonra, bu kişi @bilgeceylan beni izlemeye aldı ve benim verdiğim bilgileri profilinde paylaşmaya başladı...

Aynı şekilde Facebook'taki Nuri Bilge Ceylan profili ve buna ek olarak açılmış olan 'Bir Zamanlar Anadolu'da' profillerinin hepsi sahte... Özellikle film için açılan sayfalar pekçok eksik bilgi içeriyor.

Bu nedenle, önümüzdeki günlerde film ile ilgili açılacak Twitter ve Facebook hesapları açılacaktır.

Bilgilerinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder