HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

7 Aralık 2011 Çarşamba

YAPIMLAB'DAN HERKESE AÇIK ORTAK BİR ÇALIŞMA...

Merhaba Dostlar,

Bu yılı, daha fazla katılım ve bilgi paylaşımı ile kapatmak istiyorum. Bu nedenle ilgili herkesin katılımının olacağı bir çalışma planladım.Bu çalışma tamammen sanal ortamda gerçekleşecek ve daha fazla bilgi paylaşımı olmasını sağlayacak.
Çalışmamız kısaca şöyle:
Yılın sonuna yaklaşırken, 'yapımcılık', 'sinema filmi yapmak' ile ilgili aklınıza takılan ya da cevap bulmak istediğiniz tüm soruları göndermenizi rica ediyorum. Sinema Filmi Yapmak konusunda 100 soruluk bir liste hazırlayacağım ve bu soruların cevaplarını sizlerle payşaşacağım. Hepbirlikte yapacağımız bu laboratuvar çalışması için katkılarınızı bekliyorum.
Sorularınızı yapimlab@gmail.com adresine göndermenizi ve konu bölümüne '100 soru' yazmanızı rica ediyorum. Bu arada bu konu ile ilgili arkadaşlarınızı bu grup ve bu ortak çalışmadan haberdar edebilirsiniz.
Hepinizin sorularını 31.Aralık.2011 gününe kadar bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder