HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

31 Temmuz 2011 Pazar

HALİL KARDAŞ'I KUTLUYORUZ...

Sevgili Halil Kardaş, Yapımlab ailesine mart ayında katıldı. Kendisi ile normal çalışma zamanları dışında 'Yozgat Blues' projesi üzerine birkeç kez toplantı yaparak çalıştık. Açıkçası, projeyi ilk okuduğum andan itibaren çok beğendim. Dolayısıyla, projenin gelişimi, finans bulunması vs... gibi konularda derslerin yanısıra Halil ile proje üzerine analizler yaptık. Halil, benim Türkiye'de yetişen yapımcılar arasında en favori gördüğüm meslekdaşlarımdan biri... Ayrıca 'Uzak İhtimal' filmi ile tanıdığım ve çok sevdiğim yönetmen Mahmut Fazıl Coskun, senaryo yazarı Tarık Tufan ile birlikte harika bir ekipleri var.Dolayısıyla son Saraybosna seyatinde üçünün sinerjisi, her yere yayılıyordu.
Cinelink'teki tüm projeleri incelediğimde, yine en güçlü projelerden birinin 'Yozgat Blues' olduğunu gördüm.Yanılmamışım...
'Yozgat Blues'Eurimages'ın 30.000Euro'luk 'geliştirme desteği'ni kazandı.Dün gece, Halil bana haberi sms ile bildirdiğinde havalara uçtum. Çünkü, projenin gelişmesinin bir numaralı tanıklarından biriyim...
Bu arada, Halil bana mesajında teşekkür etmiş... Esas ben buradan Halil'e teşekkür ediyorum. Çünkü, kendisiyle çalışmak ayrı bir zevkti. Mantıklı ve açık yaklaşım bir yapımcı ile çalışmanın zevkini yaşadım. Umuyorum ki mükemmel bir film olacak ve galasında alkışlayacağız.

Halil Kardaş'ı, Mahmut Fazıl Coşkun'u ve Tarık Tufan'ı çok kutluyorum....

Not: festival ile ilgili bilgi ve fotograflar için www.sff.ba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder