HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

30 Haziran 2011 Perşembe

YAPIMCI EYLEM AKIN...

Merhaba Sevgili Dostlar,
Bu gün öğrencilerimden Eylem Akın, Ali Alpgezmen ile birlikte yapımcılığını üstlendiği yönetmeniği Filiz Alpgezmen tarafından yapılacak 'YABANCI'isimli filmin çekimlerine başlıyorlar...
Biraz Eylem'den bahsetmek istiyorum...Ali'de kısa bir süre YAPIMLAB'a katıldı ama Eylem ile daha uzun süre çalıştık.
Eylem, aynı zamanda senaryo yazarı, aynı zamanlarda ekiplerde pek çok işi yapmış deneyimli birisi...Geçtiğimiz Ocak ayında, Yapımlab'ın 6 aylık uygulamalı çalışmalarına katıldı. Her zaman hem gerçekçi, hem ciddi, hem de kararlıydı... Bu yaz, bu filmin çekimlerine başlamayı kafasına koymuştu ve o inançlada hedef tarihe ve amacına ulaştı...Bu gün çekimde...
Bu beni ne kadar mutlu etti anlatamam... Bu arada,aynı gruptan arkadaşlarımızın da ekipte çalıştığını öğrenmek beni çok ama çok mutlu ediyor.
Sanıyorum YAPIMLAB uzun dönem katılımcıları ile bir aile oluyoruz... Ve ben bu gün o ailenin bir bireyi olarak çok heyecanlıyım. Ne kadar deneyimli olursanız olun, her filmin 'ilk' günü 'biricik'tir...
Bu arada onların bütçesinin ve finans planının son halini bilmesem de, Eylem ve Ali'nin en sağlıklı formülü bulduğuna inanıyorum.
Yolları çok açık olsun... Çok mutlu ve gururluyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder