HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

8 Temmuz 2012 Pazar

YAPIMLAB KATILIMCILARINDAN MEHTAP AKDENİZ...



BU GÜZEL PAYLAŞIM İÇİN MEHTAP'A TEŞEKKÜRLERİMLE....

Sevgili Zeynep,
Yapımlab’ın ikinci yılını başarıyla tamamlamanın senin için ne kadar kıymetli bir şey olduğunu biliyorum. İki yıl önce başladığım ilk dersimi, Sevgili Yekta Kopan’nın Okumak-Yazmak Atölyesi’ne başladığım günü anımsadım. Ne kadar kıymetliydi. 10 hafta bana da bir meşgale olur, kitap okumakla bozulan ilişkim düzelir, diye başlamıştım bu atölyeye. Sonra ne mi oldu? 10 hafta bitti... 10 hafta daha... 10 hafta daha... daha.. daha... Hiç bitmesin istediğimiz saatler, haftalar, aylar, yıllar. Sadece tadına doyulmaz olan dersler miydi? Öyküler, masallar, renkler, kokular, dostluklar, akıldaşlar, gönüldaşlar. İki senedir çoğaltarak, büyüyen sahici sınıf arkadaşlarıma ve Yekta Kopan’a binlerce teşekkür.

Bir başka teşekkür Yapımlab Nilgün Öneş’le Senaryo Atölyesi’ne. İnanılmaz zevkli dersler, mükemmel arkadaşlıklar, denenmemiş deneyimler ile geçen 12 hafta için.
Mehtap Akdeniz

Senaryo eğitimi uzun bir macera. Burak Göral’ın eleştirel, akademik ve keskin gözlemlerine kendini teslim etmemişsen oldum diyemezsin. Yönetmen ve senarist adayları, tiyatro sevdalıları, oyuncu dostlarla hem izleyerek, hem gözlemleyerek geçen 10 hafta daha... Çok teşekkürler Burak Göral. Hem dostluğun hem de değerli paylaşımların, bana kattıkların için.

İster Film yönet, ister senaryo yaz. Eğer yapımcının halinden anlamıyorsan, yapım sürecinden bi habersen eksiksindir. Yaratmak sadece fikirle olur mu? Olmaz. Fark yaratmak da yaratıcılığın önemli bir süreci. Bu süreç 26 haftalık Yapımlab Zeynep Özbatur Atakan’dan Yapımcılık eğitimi almadan biter mi? Bitmez. 26 hafta hem o muhteşem sıcaklıktaki sınıf arkadaşlarımla tek tek ilgilendin hem de bizlere neler neler öğrettin. Yaratma süreci, bütçe, finans planı, ekip kurma, proje projelendirme, dünyada neler oluyor, sinema dili, fon yaratma. Ve senin eşsiz deneyimlerin. Enerjin. Desteğin. İlk kısa filmim. Daha ne isterim.
İki yıl içinde gerçekten çok şey öğrendim. Yenilendim. Bitti mi hayır! Yapımlab’da eğitime, öğrenmeye, çoğalmaya, büyümeye, insan olmaya devam...
Binlerce teşekkür sana. Yapımlab’a.

Mehtap Akdeniz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder