HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

9 Temmuz 2012 Pazartesi

PAYLAŞIMLARA DEVAM...

Sevgili Dostlarım,
Ne kadar büyük bir aile olmuşuz:)
Dün sosyal medya ve e-posta yoluyla gelen tüm kutlamalara ve güzel duygulara çok teşekkür ederim... Birlikte üretmekten daha güzel ne olabilir... Yolumuza devam ediyoruz...


Bu arada yazılarımın sonuna sizlerden gelen güzel dilekleri koyarak paylaşımlara devam edeceğim...


Bugün ilk öğrencilerimizden Seda Özkaraca'nın ve son dönem öğrencilerimizden Yasemin Sezin'in görüşlerini paylaşıyorum:




SEDA ÖZKARACA'DAN:
seda özkaraca
Sevgili Zeynep Hanım

Geçenlerde YapımLab'ın 2 yılı doldurduğunu okudum ve uzun zamandır size yazmadığımı düşündüm. Sizle tanıştıktan sonra uzun süre kabullenmekte zorluk çeksem de benim için çok şey değişti. Artık projelerim için kapı kapı dolaşıp onları gerçekleştirmeleri için onlara yalvarmıyorum. Yada filmlerimi yapmadıkları için onları suçlamıyorum. Sizinde dediğiniz gibi filmlerimi gerçekleştirmek için başkalarına ihtiyacım yok. Yeri ve zamanı geldiğinde onları kendim yapıcam. Bu yüzden senaryolarımdan önce kendimi bir proje gibi görüp kendimi projelendiriyorum-geliştiriyorum. Hala yazmaya devam ediyorum ama bir yandan da çalışıyorum. Geçtiğimiz yıl Ankara'daydım ,Behzat Ç. de çalıştım tüm sezon. Şimdi de Çanakkale Savaşı'nı konu alan uzun metraj bir projede reji 1. asistanım. Ayrıca, yazdığım projelerden bir tanesini öne aldım ve onun üstünde çalışıyorum. 2 yıllık bir pre-production takvimi oluşturdum kendime. İyi ki kitchenette'te o sabah kahvesini içmek için bizimle buluşmuşsunuz. Umarım en yakın zamanda tekrar görüşürüz...

sevgiyle kalın

Seda Özkaraca





yasemin sezin
YASEMİN SEZİN'DEN:


Nice senelerini gorecegiz Yapimlab'ın.. Ilk acıldıgı gunden beri ilgiyle takip ettigim bu guzel okulun bir parcası oldugum ıcın cok mutluyum. Deneyımlerınızı,bılgılerınızı bıze aktardıgınız,bızı cesaretlendırdıgınız ıcın cok kıymetlısınız. Ilk ders gunumden sımdıye kadar gecen surede sayısız ıyıkılerım var.Ve sız paylasmaya devam ettıkce Yapımlab hayatımda hep olsun ıstıyorum.Cok Sevgıler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder