HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

16 Haziran 2011 Perşembe

YAZ GELDİ...

Merhaba Sevgili Dostlar,
Yaz geldi... Büyük bir çoğunluk tatil planları yapıyordur mutlaka...Ama ben, hayat boyu 'yaz tatili' fikrini farklı algıladım. Şöyle ki, denizi-güneşi çok severim ama bunlara ayırdığım süreden fazlasını, hep kışa yeni bilgiler ve fikirler geliştirerek geçirdi yazlarımı..Bazen, eğitimlere gittim, bazen öğrenci oldum...Bazen, hiç bilmediğim coğrafyaları keşfetmeye, bazen de zamanımı sadece kendimi dinlemek ve anlamak için kullandım.

Bu yaz için planlarım, öncelikle YAPIMLAB'da temmuz ayında başlayacak yeni dönem öğrencilerle tanışmak ve hızla yol almak için heyecanlanıyorum. Sonrasında,yine YAPIMLAB'da yeni seminerler başlayacak, onların programlarını hazırlamakla uğraşıyorum. Bunlar, yapımcılık mesleği ile ilgili bazı ayrıntıların eğlenceli uygulamalarla öğretileceği programlar olacak...

Yapımcısı olduğum 'Bir Zamanlar Anadolu'da'nın dünya satışları ve festivaller süreci devam ediyor, bu arada Türkiye'deki vizyon hazırlıkları var...Filmle ilgili olarak birkaç günlüğüne Saraybosna ve Paris'e gideceğim.

Bir de Kozlu'da birkaç günlüğüne özel bir atölye yapacağım...

Deniz-güneş hakkımı birkaç haftasonunda kullanmayı planlıyorum. Önemli olan kışa daha donanımlı girebilmek.

Hepinize sağlıklı, başarılı ve donanım sağlayacağız bir yaz diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder