HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

23 Ekim 2013 Çarşamba

YAPIMLAB ATÖLYELERİ VE FELSEFEMİZ...


Merhaba Sevgili Dostlar,

Yapımlab, 2010 yılında küçük bir odada, sonradan öykülere ve anılara yer eden bir yuvarlak masanın başında, sinema sektörünü tanımak ve anlamak isteyenler için oluşturuldu. Küçük ve nitelikli kalmak, sektör ile organik bağlar kurulması için, araya çok fazla aracı koymadan bu blog üzerinden konuya olan hassasiyeti anlatmaya çalıştı.

Hatta, ben bizzat bu köşeden kişisel olarak yazmaya ve sizlerle organik bağ kurmaya özen gösterdim. Buna devam edeceğim. Zira, halen gelişmekte olan bir sektörde sentetik ilişkiler almış yürümüşken ben görüş ve gözlemlerimi buradan aktarmak istedim.

2013-2014 Yılında da ve umuyorum gelecek yıllarda da bu böyle devam edecek... Benimle birlikte YAPIMLAB'da ders veren arkadaşlarım da aynı ruhu benimle paylaştılar. Yekta Kopan, Burak Göral, Harika Uygur ile de bu ailenin ebeveynleri olduk. Yine bu kadro ile bu yıl tam gaz devam ediyoruz. Sadeliğe ve gerçek bilgiye önem veriyoruz. Profesyonel olarak sinema sektöründe üretirken, her gün gelişen deneyimlerimizi sizlerle paylaşıyoruz...

Dolayısıyla, biz bu işe kararlı ve üretebilecek arkadaşlarla çalışmak ve onların başarılarını görmek istiyoruz.

Şimdi Kasım ayında açılacak atölyelerimizi sizlerle paylaşmak istiyorum. Belki bir tanesinde yolumuz kesişir ve ailemizin bir üyesi olursunuz :)
Temel Yapımcılık derslerinden
stratejik bütçe çalışırken

ZEYNEP ÖZBATUR ATAKAN ATÖLYELERİ

-Saha çalışması Atölyesi ( 23 Ekim 2013 akşamına kadar özel tanıtım kampanyası)
-Temel Yapımcılık Atölyesi
-Özel Proje Geliştirme danışmanlığı (Projesini birebir görüşmelerle Zeynep Ö. Atakan ile çalışmak isteyenler için)
-Profesyonel proje sunum Atölyesi (bu atölyenin detayları yakında bu blogda açıklanacak)


YEKTA KOPAN ATÖLYESİ    
2011-2012 dönemi
            


- Yekta Kopan ile Okumak Yazmak





2012 Yaz atölyesi
BURAK GÖRAL

-Temel Senaryo Eğitimi -1
-5 Senaryo ile Senaryo Eğitimi (bu atölyenin detayları yakında bu blogda açıklanacak)

HARİKA UYGUR ATÖLYESİ

-Oyuncu Seçimi Sırları

Atölyeler ile ilgili detaylı bilgileri 0 212 252 4556 Ayşegül Yeşim'den alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder