HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

29 Ekim 2011 Cumartesi

Theo Angelopoulos ile çalışmak...

Merhaba Sevgili Dostlar,
Yoğun iş temposu ve 'Bir Zamanlar Anadolu'da' ile ilgili Oscar çalışmaları devam ediyor... Ama bir taraftan da, önümüzdeki yıl yani 2012'de projeleriniz neler sorusuna verdiğim cevaplardan biri, Theo Angelopoulos'un yeni projesinin 'ortak yapımcısı' olacğım bilgisiydi... Bugün, sizlerle  bunu paylaşmak istedim... Aslında bu süreç şöyle başladı:
Önce Aslı Selçuk beni arayarak, ortak yapımlar konusunda ne düşündüğümü sordu ve Theo Angelopoulos'un benimle bağlantıya geçmek istediğini belirtti.  Ardından hemen e-posta kutuma Angelopoulos isimli bir mesaj düştü...  Heyecanlı bir şekilde e-postayı açıp hızla okudum. Yeni projesi için Türkiye'den  ortak yapımcı olarak benimle çalışmak istediğini yazıyordu. Bu çok onur verici birşey olmanın yanısıra müthiş heyecanlı yeni bir sürecin, deneyimin, yolculuğu olacakmış gibi geldi bana...
Devamında kendisinden projesini ve tretmanını istedim. Senaryoyu da kapsayan bir proje dosyası birkaç gün sonra bana ulaştı... Hızla değerlendirip, kendisiyle çalışmaya hazır olduğumu, ortaklık detaylarını konuşmamız gerektiğini yazdım... Ve geçtiğimiz Nisan ayında Bay Theo 1 günlüğüne toplantı yapmak üzere İstanbul'a geldi... Birlikte pek çok detayı konuştuk, el sıkıştık ve Cannes'da yapacağımız sözleşme üzerine konuşmak üzere anlaştık. Çünkü Theo Angelopoulos'un ana yapımcısı Phobe aynı zamanda eşi...  Ardından Cannes'da 2 yapımcı olarak el sıkıştık ve çalışmaya başladık...

Bugün Theo Angelopoulos İstanbul'a geliyor... Çünkü filmin birkaç sahnesi  Türkiye'de çekilecek... Bunun için bu hafta yoğun bir çalışma yapıldı... Bugün ve yarın mekanlar gezilecek...vs... Yani çok zevkli bir süreç başlıyor... Bu kez çok güçlü bir ekibimde var... Sevgili Sezgi Üstün, önce Yapımlab'da öğrenci ardından uluslararası satış-pazarlama ve festivallerden sorumlu yapımcımız, bu projenin sorumlu yapımcısı, yine yapımlab öğrencilerinden Özlem Erol hepimizin sağ kolu olarak projenin asistanı oldu... Ve de son birkaç gündür, mekanları bulmak için İstanbul'un altını üstüne getiren Yapımlab öğrencilerinden Seçil Serpil var...

Ben ise öğrenciliğimde, filmlerini izleyerek çok şey öğrendiğim yönetmen Angelopoulos ile çalışıyor ve yeni deneyimlere doğru yolculuk yapmanın heyecanını yaşıyorum.

Bu süreci sizlerle buradan paylaşmaya devam edeceğim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder