HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

5 Eylül 2011 Pazartesi

YENİ DÖNEM'E MERHABA...HERKES İŞBAŞINA...

Merhaba Sevgili Dostlar,
Bu kez uzun bir ara verdim blogta... Ama çalışmalar yine devam etti, arada tatil yapabilme fırsatı da buldum...Ve tüm enerjimle yeni döneme başlıyoruz.
Bu uzun süreçte, Kozlu'da yaptığım atölye dahil, pek çok yeni öğrenci ve danışan ile tanıştım... Elbette tüm programlar yeniden gözden geçirildi, yeni uygulamalar eklendi... Çok fazla yenilik olacak bu yıl atölyelerde...
Bu arada, başka güzel bir haber, bu ay sonuna kadar Yapımlab'ın web sitesi tamamlanmış olacak... Blog yazılarım yine devam edecek ama pek çok bilgiye o siteden ulaşabileceksiniz. Hatta içerik konusunda önerisi olanlar yapimlab@gmail.com adresine mail atabilirler. Çünkü aynı zamanda, tüm yapımlab takipçilerinin ortak kullandığımız bir alan olacak websitemiz...

Yeni başlayacak olan 'proje danışmanlığı' eğitimleri için çok heyecanlıyım... Önümüzdeki hafta ilk dersimize başlayacağız.

Bu arada yine bu ayın sonunda başlayacak 6 aylık 'uygulamalı temel eğitim' ile ilgili son 3 kontenjanı buradan duyurmak istedim.

Her konuda bilgi almak için, 0 212 252 4556'dan Ayşegül Yeşim'e ulaşabilirsiniz.

Yeni dönem'e merhaba, hepbirlikte...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder