HOŞGELDİNİZ

Yapım Laboratuvarı : Yapımcılık ile ilgili bilmek istediğiniz herşey...Zeynep Özbatur Atakan'ın gözlemleri, deneyimleri, paylaştıkları...

6 Kasım 2010 Cumartesi

ULUSLARARASI İZMİR KISA FİLM FESTİVALİ ARDINDAN...

Merhaba Yapımlab Takipçileri,
Uluslararası İzmir Kısa Film Festivali,başarılı bir organizasyonla bitti. Size oradan her an yazamadım çünkü çok yoğun bir program vardı ve ben bilgisayarımda e postalamı bile kontrol edecek zaman bulamadım. Ama sizlere kısaca özetlemek istiyorum:5 Kasım Cuma saat 14.00 civarı İzmir'e vardım ve saat 17.00 de yaklaşık 2 saat süren bir atölye çalışması gerçekleştirdim.İzmirli sinemaya ilgi duyan arkadaşlarla bir araya gelmek oldukça verimli geçti. Katılanların 'Yapımcılık' konusunda bakış açısı geliştirmeye başladıkları konusunda geribildirimler aldım...Ve cumartesi günü 11 filmi izleyip değerlendirdik. Birincilik ödülü Gürcistan yapımı, yönetmenliğini Tornike Bziava'nın yaptığı Aprilis Suski, özel ödülü ise Türk yapımı, yönetmenliğini Erol Mintaş'ın yaptığı Berf isimli film kazandı. Yarışma seçkisi oldukça 'iyi' bir seçkiydi. Bu nedenle programı oluşturan Kayhan Kırmızıgül,Tuna Yılmaz ve emeği geçenleri kutluyorum.
Bugün öğle uçağı ile de İstanbul'a döndük.

Bu hafta, sizlere buradan rutin yazılarıma devam edeceğim. Yapım laboratuvarının 'temel yapımcılık' üzerine eğitimi 13 Kasım'da başlıyor. Kontenjanımız dolmak üzere...Yine buradan belirttiğimiz 'Yekta Kopan ile okumak/yazmak' atölye çalışması bayram sonrasına ertelendi. Kesin tarihini bu hafta buradan açıklayacağız.

Bir de, bu hafta İstanbul Modern'de 'Kutluğ Ataman'ın 'içimdeki düşman' isimli video çalışmalarının yer aldığı sergisi açılıyor. Bence herkes görmeli...

Herkese iyi haftalar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder